Իմ առաջին ձմեռային ճամբարը․․․

Իմ առաջին ձմեռային ճամբարը․․․

Իմ կյանքի առաջին հունվարյան ճամբարն էր Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում։ Սկզբում անգամ պատկերացում չունեի թե ինչպես է այն իրականացվում, շատ էին պատմում ճամբարի մասին, սակայն միևնույնն է հստակ պատկերացում չէի կազմում։ Սակայն երբ ճամբարը սկսվեց հասկացա որ այն անմոռաց է լինելու, և այդպես էլ եղավ։ Ճամբարը անցավ արկածներով լի, քանի որ ճամբարի ընթացքում ձեռք բերեցինք նոր ընկերներ, հետաքրիր ճամփորդությունների մասնակցեցինք, խաղեր խաղացինք և այլն։

Հունվարյան ճամբարի ընթացքում ունեցանք հետաքրիրր նախագծեր և քննարկումներ։

Ցավոք սրտի ոչ բոլոր նախագծերին կարողացա մասնակցել, սակայն ուրախ եմ որ կարողացա մեծ մասի մեջ իմ ներդրումն ունենալ և յուրաքանչյուր նախագիծ ինձ տվեց նոր գիտելիքներ և ձեռքբերումներ, որոնց շնորհակալ եմ դպրոցին երեք շաբաթ ձմեռային ճամբար անցկացնելու համար։

Ստորև ներկայացնում եմ իմ կատարած աշխատանքները՝